Kartepe Kayak Turu

• Uzun yıllardır fırsat buldukça Yurt içi ve Yurt dışında geziyorum. Özellikle kış tatillerini daha çok seviyorum. Sezon açılır açılmaz Türkiye nin kayak merkezlerine hayatımda en sevdiğim sporu yapmak için gidiyorum.
  • Bu sene farklı bir şey yapalım dedim ve bizi takip eden veya etmeyen dostlar la mini turlar yapmak istedim. Bu turlara Kartepe ile başlayalım ne dersiniz.
  • Turumuz mini bir tur olup;  Turumuzu 8 kişilik vip Mercedes aracımızla yapıcağız. Şöförlüğünüzü, rehberliğinizi, profesyonel fotoğraf ve video çekimlerinizi, gerekirse ahçılığınızı da ben yapıcam 😀

Fiyatlarımız

• Günübirlik Kartepe Kayak Turu Cumartesi ve Pazar kalkışlı  129.00 TL

* Tur ile ilgili sorularınız için 0 (543) 520 10 94 numaralı telefonlardan bilgi alabilirsiniz.

GÜNÜBİRLİK KARTEPE KAYAK TURU KALKIŞ NOKTA VE SAATLERİ

• 06:30 Mecidiyeköy Halk Bankası Önü
• 07:00 Kadıköy Belediyesi Karşısı
• 07:30 Çayırova Mc Donald’s Önü

6. GÜNÜBİRLİK KARTEPE KAYAK TURU PROGRAMI

• Misafirlerimizi önceden belirtilen kalkış noktası önünden alarak araç içi ikramları eşliğinde yola çıkıyoruz.
  • Yaklaşık 2 saat süren yolculuğumuzun ardından Kartepe Kayak Merkezine varmış oluyoruz.
  • Kayak merkezine gelmeden Maşukiyede Kayak ekipmanlarını kiralamak için Mola veriyoruz.
  • Turlarımız mini vip tur olduğundan aksi belirtilmedikçe 8 kişilik olup çoğunluğun isteğine göre Maşukiye de serpme kahvaltıda ilave edebiliriz.
  • Öğlen kartepe’de sucuk ekmekle karnımızı doyuruyoruz.
  • Yemek sonrası serbest zaman saat 17:00 toplanma yerinde toplanıp aracımıza geçiyoruz.
  • Sonrasında bir daha ki turumuzda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here